יום שבת, 29 בדצמבר 2012

למה ככה?


כנראה אצלנו במדינה מושגים כמו "התחשבות", "עזרה לזולת", "ערבות הדדית", וחלילה "אהבת הזולת" הפכו סופית למילות גנאי ורדיפה אחרי כסף החליפה הכל.
סבתא שלי מספר ימים נמצאת בבית חולים ובסופ"ש אחרון נסעתי לבקר אותה.
סיפורים על קפה ב10 ₪ וחניה שעולה הון בבתי חולים הפכו כבר להגדה. אך לי אישית זה ממש לא נותן שקט. האם נהנהלות של בתי חולים הם אנשים סאדיסטים, חולי נפש ורודפי בצע?
האם בית חולים זה מקום בילוי כמו נמל תל אביב או יד אליהו שבאים לשם להעביר כמה שעות בכיף?
למה חניה בבית חולים בנהריה עולה 20 ₪? אם מישהו יכול להסביר לי אני אשמח.
הרי אנשים באים לשם ברוב המקרים כי קרוב שלהם חולה, כי הוא בעצמו חולה. אז במקום לעזור לו, ללכת לקראתו עוד מנסים לגנוב ממנו וכמה שיותר. יש אנשים שבמשך חודשים באים לשם. אז מה עושות הנהלות – באות הרבה לקראת במקרים ומוכרים כרטיסיות למיניהם – כנו כמה כניסות ביום ב25 ₪ או 4 כניסות מ30 או 40 ₪. יענו אם חלילה קרוב משפחה שלך נמצא בבית חולים תשלם מאות שקלים רק על חניה. למה? כי הם סאדיסטים ושונאי אנשים!
ואם לא מספיק בכך – הרבה אנשים חונים בנהריה "ליד הכביש" – במקום חניה מסודר או סתם ליד הכביש. אז מה עשו סאדיסטים מהנהלת בית חולים – פשוט סגרו את המעבר.
האם לא צריך להיות תנאי ראשון למשרות כמו ניהול בתי חולים התחשבות, עזרה, ערבות הדדית?
אני באמת לא יודע לאן נגיעה בקצב כזה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה