יום ראשון, 23 בדצמבר 2012

לא משחקים עם לקוחות


שיעור זה בחסות ובהכוונה של שופרסל-דיל היקר (בכל מובני המילה)

האמת הפסקתי להיות לקוח של שופרסל לפני כמה שנים. פעם היינו עושים את כל הקניות שלנו בשופרסל, אך כאשר הם הפכו לרשת היקרה בישראל, הפסקנו לעשות בא קניות שבועיות ורק מדי פעם המשכו לקנות בא, אבל המשכנו, עד יום חמישי אחרון (20/12/12).

ב19/12 קיבלתי SMS משופרסל שבגלל שאני חבר מועדון מגיעה לי הנחה של 50 ₪ בקניה מעל 200 ₪. אמרתי שאולי שווה לנסות. באתי לחנות, עשיתי קניה. כבר במהלך הקניה שמתי לב שמחירים הם הרבה יותר גבוהים מכל רשת אחרת. אך בגלל הנחה המשכתי לעשות קניה.

כאשר באתי לקופה וקופה הדפיסה לא 200 ₪ אלא 251 נתתי מספר שקיבלתי בSMS , אך קופאית אמרה שאין לי הנחה. המשכנו לקופה ראשית ושם קיבלתי אותה תשובה – לשאלתי מה עושים, תשובתם הייתה מדהימה – אין מה לעשות, תשלם, תתקשר למועדון, אולי, בהדגש על אולי, תקבל זיכוי.

באותה שנייה השארתי את העגלה שלי ליד קופה ראשית. ואני ממש לא מתכוון לבוא עוד פעם לרשת זאת.

בשיווק יש כללים שלקבל לקוח חדש עולה 2 או 5 (ממש לא זוכר J)דולר, לשמור לקוח קיים עולה דולר ולהחזיר לקוח מאוכזב עולה 10 דולר (סתם פרופורציות, אבל אמיתיות). אז לדעתי אותי הם לא יצליחו להחזיר גם ב1000 דולר.
ובסך כל אני בחור צעיר, שהייתי יכול לעשות אצלם עוד אלפי קניות. אבל בגלל שטות מוחלטת שלהם ואי רצון לעזור של מנהלי משמרת בחנות הם עיבדו עוד לקוח, שבנוסף להכל מפיץ את הסיפור ברשת.
אז מסכנה – תזהרו מהנחות של שפורסל!!!

וגם המשכתי אחרי זה לרשת אחר (בכוונה לא מציין שמה, שלא יחשבו שיש כאן עניין של פרסומת). המשכתי עם אותה רשימת קניות ו"הפתעה" - אותה קניה יצא לי הרבה יותר זול.

אז שופרסל היקר – תשמיכו לבזבז מיליונים על פרסומות ומלחמות שלכם ברשתות אחרות. תשמיכו לזלזל בלקוחות קיימים שלכם, מקווה שכולם יעזבו אותכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה